selinnncelik Kavanoz mama kullananlar memnun musunuz yâda önereceğiniz varmı? 9 aylık hiç kullanmadım hep kendim yapıyorum ama dışarıda sanki pratik olabilir diye düşündüm sütlaçta gördüm. 1 yaşa kadar süt vermek doğru değil diye biliyorum sütlaçta sorun yaşar mıyız acaba
ayisit selinnncelik ben kullandım hala kullanıyorum sütlaç de verdim hiçbir sıkıntı yaşamadım dışarıda pratik oluyor sadece Hipp kullandım ama en doğal içerikli olan o eğer kavanozu bitiremezse 1 gün dolapta bekletin yine yemezse atın çöpe.
myavocado selinnncelik dediğiniz gibi dışarda, yolculukta filan zorda kalirsam veririm ben de, 1 kez verdim, hipp tercih ettim. Sütlaç süt yasak olduğu için ben vermedim, bir de içeriğinde şeker de yazıyordu sütlacın. Hipp Elma - havuç vermiştim.
zeynepyusufaslan selinnncelik ben kullanıyorum hipp,milupa, hero baby hangisini bulursam . kurtarıcı oluyor dışarıda açıkçası
senbibaksana1 selinnncelik kullaniyorum hipp yada hero baby organik genelde mevsimi olnayan meyveleri kullaniyordum erik seftali kayisi fln kemik sulu tavuklu etli hic kullanmadim kullanmamda
nursnmh selinnncelik 9 ay 5 günlük hepsini denedim malesef yemiyor Yese hergün verirdim Sütlaç çok katı oluyor tadı da çok kötü Karışık meyve ve Muzlu buskivi puding dene istersen daha yenilebilir. Yerse severse bence yedirin disarida en azindan. Isitmaya gerek kalmayan ürün
hndathn selinnncelik kavanoz mamaları aldım içindekileri çöpe attım kendım 2 3 günlük yapar dolaba koyardım bır yere gıderken termos çantasına atardım doktoru çok zorda kalırsan hıpp olabılır belkı demıstı. süt ürünü kullanmayın derım baskasına birşey yapmayan sızın bebegınıze dokunabilir netıce
byzyldz selinnncelik ben de yolculukta kullandım ama vaktim olursa evde hazırlayıp mini kavanoza koyup yanıma alıyordum
zeynepyusufaslan selinnncelik en çok hero baby seviyor ama 11 aylık gramajı daha az hero babynin hipp tam geliyor yediği zaman doyuruyor
byzyldz selinnncelik tabiki kurtarıcı zaten stresli zamanlarda lazım oluyor onda da bebeğin mamasını derinlemesine düşünmeye hiç gerek yok alın gitsin 11 aylık oldu yanıma hazır kendi yaptığım poğaça pankek muz falan alıyorum artık çyle zamanlar için
cokbilmismom selinnncelik ben evde yapıyorum kavanoz mama bir yapmista 3 kavanoz oluyor ve dışarı çıkarken atıyorum çantama hiç hazırlardan vermiyorum çünkü yapımı o kadar basit ki değmez yani çocuğa çürük meyveleri yedirmeye
mamabear_ selinnncelik sütlaç vermedim hiç 1 yaştan önce vermem. Meyveli olanları denedim dışarı çıkarken yanıma almaya zamanım olmamıştı hemen marketten aldım. Ama kızım hiç sevmedi. Farklı farklı çeşitlerini denedim meyveliler hep aynı sanki bilmiyorum. Yoğurtla falan karıştırıp biraz yedirdim.
rumeysamine Bende hep evde kendim yapıyorum elma armut havuç koysam birer tane zaten 3-4 kavanoz çıkıyor yapması zor bişey olsa neyse
selinnncelik rumeysamine Bende hep kendim yapıyorum sadece danışmak istedim acil zamanlar için. Birkaç kavanoz derken o kavanozlar kaç gün dayanıyor ki
selinnncelik byzyldz kızım henüz öyle eline alıp yemeye başlamadı ya oyun sanıyor atıyor şuan 9 aylık
selinnncelik zeynepyusufaslan maşallah o zaman iştahlı bir bebek benim kızım yediği hiçbir şeyi o kadar yemiyor zaten çok seçici🥺