Kızlar neredeyse 2 aylık olacağız kızım hala banyoda ağlıyor:( suyun sıcaklığı ortam sıcaklığı iyi oluyor aslında neden ağlıyor olabilir. Ağlamaması için ne yapabilirim? Böyle birşeyden tutmaya çalışıyor kendimi güvende hissetmek için sanırım siz de de oluyor mu?