iyikianneyim08 Merhabalar 3 buçuk yaşında kizim var şuan özel anaokuluna gidiyor Devlet anaokulu kaç yaş aliyor birde ilkokul baslama yaşı kac oluyor Eylül 2021 doğumlu
Dmt-01 iyikianneyim08 ilkokula başlarken ay önemlidir.okula başalayacağı yıl eylül ayında 72 aylık veya üstü olursa mecbur okula başlamalı ama daha küçükse 71 aysan daha küçük olursa seneye erteleyeblrsiniz
cennetkusum16 iyikianneyim08 4 yaş devlet alıyor. Okul dönemi geldiğinde evinize kağıt geliyor o okula kayıt ettiriyorsunuz.ikametgaha göre okul atıyorlar
merrv26 iyikianneyim08 benim gönderdiğim okulun kayıtları temmuz gibi oluyor zaten kayıt tarhlerini yayınlıyorlar ona göre kayıt için okula gidiyoruz
Dmt-01 iyikianneyim08 yani 7 yaş daha iyi tabiki ben 7 yaşında gönderecem kızımı hatta 7 bil olmuyor ama sağlık olsun.Sınıfta küçük olacağına büyük olsun valla
Slmm2006 iyikianneyim08 E devlette yaşı tutuyorsa çıkıyor okulu. Her okul ana sınıfına erken almıyor. 5 yaşında başlatıyorlar. Okul yakınsa gidip sorabilirsiniz. Ama 1. Sınıf 72 ay dolduysa başlatıyorlar. Benim kızımda temmuz 2021 doğumlu. Ben bir yere yollamadım çalışmıyorum. Bu yaz göndereceğim artık yavaş yavaş alışsın diye.
iyikianneyim08 Slmm2006 evde çok sıkılıyor diye gonderdim bu sene gercekten faydasi oldu Ne yazipta bakabilirim cikarmiki simdi Evet yakin okul
Slmm2006 iyikianneyim08 Her okul farklı. Sınıf ve öğrenci sayısına göre alıyorlar galiba. E devlette öğrenci bilgi sistemi diye arayınca çıkıyor mu bakarsınız. Ya da okula gidip görüşebilirsiniz.
cennetkusum16 iyikianneyim08 ona göre öğrencileri yerleştirme işlemleri yapılıyordur. İkametgaha en yakın okullara veriliyor
Oglumunannesiyim__ iyikianneyim08 benim oğlum da haziran 2021 li Eylül ayında devlet ana okuluna başlayacak nasip olursa
Birbebetoannesi iyikianneyim08 2021 Haziran doğumlu şu an 1 yıla yakındır özele gidiyor ama burada pilot okul gibi anaokulu var. İlkokul öğrencileri de yok. İnşallah açılır da iyi bir öğretmen ve sınıf arkadaşları den gelir çocuklarımıza olur nasipse . 🌸
Leyla0613 iyikianneyim08 benim oğlum da 4 yaşın da birçok devlet anaokuyla görüştüm hepsi de 5 yaş alıyoruz dediler. Talep olursa 4 yaş açarız ama olumsuz gibi konuştular zorunlu değilmiş yani 4 yaş. Okulun durumuna bağlı tamamen