ruveyda_34 Olan düzenimiz de bozuldu 😅 5e girince bir şey oldu çocuğa 😂 Daha da hareketlendi ama onun bir etkisi olabilir. Gece sürekli uyanıyor. 4. Ayda daha rahattık. Ama onun dışında gün içinde sürekli konuşma, bağırma, dönme halinde güzel geçiyor. 🥰