Hazom bir çubuklu olarak cevap vereyim, mangal yakılıyor diye biliyorum, belediyenin sosyal tesisleri var ama önceden aramak gerekiyomuş. Bazen toplantı vs olabiliyormui çünkü. Çocuk parkı da var. Gölün etrafında masalar vae kendiniz bir şeylet hazırlayıp götürebilirsinzi vaktiniz varsa tabi :) ama yemek için de çubuk merkezde rahatlıkla istediğiinizi yiyebilirsiniz merkeze yarım saat falan mesafesi