Hazom ay malesef hiç gitmedim ya, Ankara civarında o tarz sadece Kızılcahamam soğuk su milli parkina gitmiştim o da baya uzun yıllar önce. Çevresini de hiç bilmiyorum oranın. Biz eve yakın diye gazi parka gidiyoruz hafta sonları, bir de eşimin ailesi mavi göl’ü çok beğeniyor ama ben oraya da gitmedim 🙈