ziyangilbihter şu an menenjit salgını var özellikle doktorumuz hiç birini yaptırmasanız bile menenjiti yaptırın diye 40 kez söyledi ki biz de yaptırdık. Aşı karşıtlığını hele bir doktor nasıl yapar aklım almıyor! Çocuk 2 gün ateşlenecek huysuzlanacak diye aşı yaptırmamak ne demek yani? İleride daha büyük sorunları nasıl göze alabiliriz? Allah korusun rota ya da menenjit olsa kim verecek bunun hesabını? Tavsiyem tüm aşılarını yaptırın. 2 sene önce 13 yaşında yeğenim rotavirüsten 1 ay yoğun bakımda yattı. Bu hastalıkların şakası yok