MayaliHamur Kızım 6 aylık tadımlara başladık ama kaşığı her götürdüğümde dudaklarını kitliyor ve ağzına aldığınıda bol tükürüklü geri çıkarıyor bu sireç böylemi normal mi ilk çocuğum o yüzden merak ettim.. tecrübeli anneler bir bakarsa 🙈
myavocado MayaliHamur ilk tadimlarda benimki de öyleydi, henüz çiğneme yutma refleksleri yok bilmedikleri için normal diye düşünüyorum, zamanla alışacaktır.
momas MayaliHamur e normal tabi 6 ay süt içen çocuk bir anda ek gıdaya ağzını açıp Şapur Şapur yiyemez alışması lazım ilk zaman benimki de çok ağladı sonra ben biraz ara verdim sonra yavaş yavaş tekrar verdim yedi💖
ckader MayaliHamur ilk zamanlar bende de öyleydi hazır olunca açar ağzını ben kaşığı yoğurta bulayıp eline verdim öyle öyle emdi keşfetti şimdi ağzını açmayı öğrendi özellikle 8. Ayın başında dişi çıktıktan sonra yemeğe ilgis arttı
MayaliHamur momas zorlamıyorum zaten 3 gün kuralı ile ilerliyoruz.. hani bol tükürükle geri çıkarınca hep merak ettim çok saolun içim rahatladı