MayaliHamur Kızım 6 aylık tadımlara başladık ama kaşığı her götürdüğümde dudaklarını kitliyor ve ağzına aldığınıda bol tükürüklü geri çıkarıyor bu sireç böylemi normal mi ilk çocuğum o yüzden merak ettim.. tecrübeli anneler bir bakarsa 🙈
ozlm0795 MayaliHamur ilk tadım süreci normal bence ama ona da tanıması için fırsat veren eline verin parmak şeklinde ezsin dokunsun ağzına götürsün ileride çok ekmeğini yersiniz hem pütürlüye alışıyor hem de kendi yiyor zamanla 🌸☺️
MayaliHamur cLearQueen ahahah öyleyse iyi 😂 brokoli avokado bezelye türü şeyleri gene biraz alıyor ama tatlı türü şeylere ağzını hepten kitliyor 😂
feyzanuur MayaliHamur oğlum 14 aylık olana kadar ağzını kilitleyip kafasını çevirirdi😂 hergün farklı tadım yaptırın bakalım damak zevki neymiş bebişin ☺️