Kızlar merhaba, bebeğim 14 aylık. Gün içinde bütün ihtiyaçlarıyla ben ilgileniyorum ama bazen de iş güç derken o yanımda kendi kendine oynuyor bi kaç kez de kızdığım oldu yüksek sesle. Son zamanlarda bebeğimle ilgili farkettiğim durum şu. Anneme ya da kayınvalideme bıraktığımda bebeğim beni hiç aramıyo. Babası işten geldiği anda beni yok sayıyo. Babasınjn kucağına gidiyo başkalarının kucağına gidiyor ama ben gel dediğimde onlardan benim kucağıma gelmiyor. Beni öp dediğimde öpmüyor ama babayı öp dediğimde öpüyor. Bana düşkün değil gibi. Babasıyla ikimiz otursam yanyana babasına gider bana gelmez. Dedeleri varsa ortamda hiç birimize gelmez dede dede diye ağlar. Ben dedeler babanne annane ve babadan sonra en son geliyorum. Onlara daha sevecen kucaklarına atlar öper ama hadi bana gel dediğimde beni ittiriyo öp dediğimde öpmüyor çok üzülüyorum bi yerlerde yanlış mı yaptım acaba bilgisi olan varsa yorumlarınızı bekliyorum acaba güvenli bağlanamadım mı çocuğumla