tospikannesi_ prensannesiiiii222_ arzum tam 3 senedir kullanıyorum taş gibi çabuk ısınıyor ve çok kullanışlı yine olsa yine alırım
prensannesiiiii222_ tospikannesi_ Arzum Korkmaz bunların ikisinin arasında kaldım diğerleri pahalı şu döküm miks diye bir marka da var onu merak ettim ya Güzel mi acaba ağır falan diyorlar yorumlarda baktım
prensannesiiiii222_ defnesmom3 peki nasıl ısınıyor mu hemen tost kaç dakikada ısınıyor sıcaklığı iyi oluyor mu
defnesmom3 prensannesiiiii222_ evet gayet iyi çok beğendim ısıtıyo kısa ya dediğin gibi en baba 10 12 dk
ada00 MKmoms24 gerçekten berbat ötesi ben asla tost yapamıyorum eşim yapar hep.belki sizdeki iyidir bilmiyorum ama genel olarak vasat