emotion1234 yeğenim 3 yaşında falanken parka gitmiştik bundan yıllar önce, çok dik bir kaydırak vardı ordan kaymak istedi bende kucağıma oturttum beraber kaydık ( hangi akla hizmetse işte ) tam kaydırağın sonuna gelince dengemi sağlayamadım hızdan dolayı yeğenimi de düşmesin diye kenetledim kendime düşmedik ama baya yalpaladık sonra 1 hafta oturup kalkarken falan aşırı canım yandı doktora gittim meğer kuyruk sokumu kemiğim pöçükte derler adına çatlamış :( o hızla kaydırağın sonuna gelince pat diye kemiğin üstüne oturuverdim demek ki hiç aklıma gelmezdi mesela o kadar çok acı çektim ki böyle bir anımdır yani sizinkini görünce yazasım geldi sadece çocuğumuz için değil kendimiz için de dikkat edelim 🌸