zynpkkk Kızlar ikizlerimden biri genel olarak kabız yanç suda çok içer kabız olucak şeyler de vermiyorum çok katı vs. Zaten öyle olsa diğeri de kabız olurdu hastaneye mi götürsem sağlık sorunu mu var sizce😓
ciray Ne kadarlık? Eğer sürekli ise bir gastroentoloji görse iyi olur. Duruma göre de tiroid, karaciğer enzimleri ve minerallere bakılır. Bir şey de çıkmayabilir ama yine de bir muayene iyi olur.