kkbrylmazz Kızım çok güzel konuşuyordu ama şu sıralar ben ben ben ben ben diye uzatmaya başladı normal mi 2 yaşında
Suuu kkbrylmazz Evet 2 yaşta bende şahit oldum başta çok korkmuştum ama sonra kendiliğinden geçti birdaha tekrarı olmadı. Sizde müdahale etmeyin bekleyin zamanla eskisi gibi konuştuğunu goreceksiniz insallah😇 saglikla büyütün 💐
sucukluyumurtaaa kkbrylmazz 21 ay hep öyle tekrar ediyo. Anne diyo efendim diyorum araba diyor. Evet oğlum araba diyorum yine araba diyor evet oğlum yeşil araba diyorum yine araba diyor cevap vermiyorum anne araba diyor ne olmuş arabaya diyorum yine araba diyor mesela 😂😂
ebrumiragok aynı durumdayız kısa kelimeleri 3-4 defa tekrarlıyor su su gel gel vs sanırım kendilerini tam anlamıyla ifade edemedikleri dönem olduğu için normal