seyma51 Kızlar takımı beğendim ama fiyatı da 1400 tl sizce nasıl bu paraya normal mi ? Ben fiyat algımı kaybettim de bana yardımcı olun
nnoktaa seyma51 kumaş bilgisi nedir? Mesela polyesterse beş kuruş vermem. Ancak pamuklu ise uygun gibi..
seyma51 Merveeofs sürekli kıyafet alan birisi değilim bi de hem bayramlık hem arkadaşımın nişanında giymeyi düşünüyorum olur mu acaba bilemedim
kimbumadam seyma51 insta sayfaları çok istiyor ya Haklılar bir şey diyemem ama zincir mağaza kalitesini bulamazsın