Kızlar merhaba bebeğim 51 günlük ve reflüsü olduğu farkettim çok huzursuzdu emzirme sonrası sürekli kusuyordu ilk ay bir kilo almıştı ama bu hafta çok huzursuz olunca hastaneye gittik ve sadece 100 gram almış iki haftada😢 sütüm var güzelde emiyor ama sık sık kustuğu için mi kilo alamadı acaba bir şurup verdi doktor onu kullanıyoruz azaldı biraz kusmalar ama kilo alımı yine az olursa mamamı başlanır yardımcı olurmusunuz bu süreç nasıl geçicek😢