Kızım 26 aylık 1 haftada verdim tuvalet eğitimini. Çok şükür bezi tamamen bıraktık. Ne gece ne dışarıda kaçırıyor.
Size tavsiyem bebeğiniz gerçekten hazırsa, alıştırma külodunu dışarıya çıkarken yada gece yatarken felan hiç kullanmayın. Bezi tamamen bir çırpıda çıkarıp atın. Karmaşa yaşaması süreci uzatıyor. Süreç uzun olabilir her bebek farklı, yarıda bırakıp başa dönmek yerine bolca sabır. İlk 3 4 gün evden çıkmamak,yada kısa süreli çıkıp geri dönmek daha iyi olur. Bebekler lazımlıkta otururken çabuk sıkılıp kalkmak istiyorlar, sizde yanına oturup lafa tutabilirsiniz kafasını dağılabilirsiniz. Her çişini ve kakasını söylediğinde gerçekten içten bir şekilde tebrik edip sarılıp öperek ödüllendirerek motive edebilirsiniz :)