Daha öncede yemiyor diye post açmıştım şimdi çok şükür yemeye başladı 1 aydır güzel yiyor ama kilo almıyor 9 kilo bile çıkmıyor tartıda ne yapabilirim nasıl kilo aldırabilirim kuruyemişi blandırdan geçiriyorum veriyorum ama sade yemiyor maalesef muzla karıştırıp veriyorum öyle yedi birde günde 3 kere kakasını yapıyor tam güzel yedi diyorum yarım saat geçmeden kaka yapıyor neler yapabilirim öneriniz var mı