incer böyle bi post açmak için gelmiştim. Şu an uyudu mutfakta sinirimden ağlıyorum. Çok zoordayım. Mama sandalyesi Savaşı’ndan bıktım atacağım artık galiba oturmuyor yemek hazırlamaya müsaade yok. Zaten taşıyamıyorum her yerim ağrıyr. Sabahın 6sında uyanır ama geri uyumak ister, uyuturum 1 saat sonra tekrar kalkar. Kahvaltı hazırlamaya geçeriz kaos .. çıldırmamak elde değil. Eline verdiğim şeylerle oynamaz. Dikkatim o kadar dağılmış ki çocuğun eline verdiğim şeylerin tehlikeli olup olamayacağını bile öngöremiyorum.