defnes32 Yemesinde problem yok yer ama illa ben yedircem bu durumdan o kadar yoruldum kendisi yiyebiliyor ama eziyet olsun diye sanki bana yediriyor yediremesem yemiyor ne yapcam
meleklerinannecigi defnes32 ay benimkide öyle ne yapacağım hiç bilmiyorum sadece makarna ve sarms olunca kendi yer ondada yarım bırakır ben yediririm harizanda 4 olacak
defnes32 meleklerinannecigi ama benimde ihtiyacım var artık kendisinin oturup yemesine koskoca oldu ben yediriyorum birde yavaş yiyor iki saat kalkamıyoruz masadan sekiz aylık hamileyim zaten on dakikadan fazla oturamıyorum sofrada şimdi bile o kadar çok ihtiyacım var ki kahvaltısını kendi yesin
meleklerinannecigi defnes32 benim 5ayıj bebeğim varek gıda ya geçince nolacak bilmiyorum senin zamanın var bırak yesin yarış yapın tabak bitirme yarılı vs
defnes32 meleklerinannecigi okula umut bağlamıştım bende bu sene kreşe vereceğim kreşte alışır kreşe gidene kadar sabrediyim dedim