Bebegim 3 aylik. Dogdugundan beri kundak yapiyorum. İlk zamanlar irkildigi icin kendini uyandirdigindan dolayi kullandim rahat ettik. Simdi de rahat ediyoruz cunku bu sefer de eli kolu durmuyo surekli gozunu ovusturdugundan emzigini dusuruyo kendi de rahat edemiyo. Ama kundagi da yavas yavas birakmamiz lazim nasil olacak? Sizinkiler nasil uyuyor? Kundagi ne zaman biraktirmaliyim?