Bebeğim bugün 1 aylık oldu bu zamana kadae kolik olduğunu o yüzden ağladığını düşünüyordum ama kontrolde kilo alımının düşük olduğunu öğrendim beslenmem aşırı zayıflamıştı gaz yapacağım bebeğime korkusuyla aç olduğu gerçeğiyle yüzleşmem çok zor oldu, hemşire ve doktor bi hafta beslenmeni düzenle kontrol edip mama takviyesine başlayalım dediler ama içim el vermedi geldiğimde 2 saat aralıklı mama takviyeleri yaptım emzirdim mama verdim, sütün yağlanması için öneriniz var mı yada bana verebileceğiniz bir tavsiye olabilir benim gibi süreci geçen birileri varsa yardımlaşalım lütfen 🙏