Arkadaşlar kızım iki yaşına basmak üzere ama herşeye ağlıyor herşeye yani yanından ayrıldıgımda sürekli peşimde ya da ağlıyor yanına gelene kadar sürekli ama gün boyu ağlıyor bu nasıl geçer benzer şeyler yaşayan oldu mu gerçekten gün içinde hiçbi iş yapamaz oldum başka kimsede durmuyor falan