Sedagzn 4.ayda biz yemek yerken onu anakucagina koyup masaya yaklaştırdım 5.ayda çok istekliydi yemek için ama 6.ayı bekledim her zaman aynı anda oturuyoruz masaya ara öğünde ona meyve verirken ben de yiyorum ve biz bir şey yerken ona vermeyince istiyor. Yemediği şey olursa karşısında ben yiyorum önce sonra o da yemeye başlıyor.