gizememre Günaydın kızlarrrr ben erkenciyim 😂 diyetime sadık kalarak hedefime ulaşacağıma inanıyorum siz de atın tabaklarınızı neler yapıyorsunuz yiyorsunuz motive edelim birbirimizi 🥰
Feyzosumunannesi gizememre Afiyet olsun, bugün kahvaltı yapmayacağım. Kahvemi 10 gibi içip 12 de arkadaşıma gideceğim. Orada yiyecek olduklarım ( tadımlık yerim ) tek öğünüm olur, günü çay kahve soda kiraz sapı vs ile bitiririm diye tahmin ediyorum,inşallah 😀😀
[silindi] gizememre ay haftalar önce bi diyet postu açmıştın ilk hatırlıyorum o zamandır devam ediyor musun naptın kaç kilo verdin 🙃
twobabymom_ Afiyet olsun canım itinayla bebeler uyurken ev yerleştiriyorum vakit olursa tabagimi atarım Kız her şeyden bağımsız Haşlanmış yumurta ile domates nasıl yiyorsunuz benim aynı tabakta görmeye tahammülüm yok kokusu çok değişik oluyor görünce bile o koku burnuma geldi resmen
gizememre twobabymom_ ay en sevdiğim iki şey haşlanmış yumurta ve domates 😂 ben de işe gelene kadar cebelleştim ev ile oraya topla burayı topla şimdi kahvaltı vakti😂 bekliyorum bebiş🥰
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala twobabymom_ Haşlanmış yumurta ile domates Ne diosun🤔Haşlanmış yumurta domatessiz yenmez ki 🤣hele sarısı 🤌🥰
Aklimideliricem twobabymom_ hahha bende başlanmış yumurtayla salatalık yiyemem bozulmuş salam gibi geliyo tadı zjsjdjdjfj
hayatyolcu twobabymom_ yaa benden Bi tane daha varmış 😀 hele bide salatalık yumurta böö ayk😀 aynı şey et domates salatalık balık domates salatalık tada geçerli benim için 😀
gizememre Feyzosumunannesi bak bu sefer diyet tabağı attım 😂 Oh şimdiden afiyet olsun🥰 kiraz sapı bağırsaklar için mi kullanıyorsun
twobabymom_ gizememre kiz menemen veya çirpılmış yumurta tamam da Haşlanmış yumurta ile yan yana bilmiyorum tabak değil aynı sofraya bile koymuyorum huy sanırım
gizememre [silindi] evet o zaman dan bu zaman 4 kilo verdim zaten benim sorunum da bu bir yerde takılı kalıyordum sonra ben bu sürede doktora gittim endokrin doktorum ile tedavi süreci başlattık hormonal olarak da düzene girmem gerekiyordu ilaç kullanıyorum ve devam ediyorum inşallah başarabilirim 🥰
gizememre Hemdem__ harika afiyet olsun ben yeşillik yiyemiyorum diyorum ama yemem lazım artık 😂 tek serbest olan o 😂
gizememre ygtzynp ben başlayalı çok oldu da arada bazı kaçamaklar oldu doktora gittim falan artık kararlı bir şekilde yoluma devam ediyorum 😂 sen de gelsene diyet çok güzel 😂
[silindi] NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kız sen daha dün doğurmadın mı ne işin var bu postlarda sen koş irmik helvası ye hemen 😛
ygtzynp NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ya gülme ama ne bilim ben kendime hiç gazlayıcı bulamıyorum hep suç ortağı oluyorlar
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala [silindi] yok öylesine giriyorum, diyetle işim yok 🤣 irmik helvasını Kim yapacak şimdi 😆sütlaç yapıcam müsait olursam inşallah 🤣
[silindi] gizememre aa harikasın benim de kurbana kadar 4 kilo hedefim var aslında bu hedefim geçen aydı ama görümcem yüzünden veremedim 😅 hormonlar çok etkiliyor benim arkadaşımda da tiroid sorunu varmış ilaçlarını kullanınca fıt fıt verdi kiloları