6 aylık bebeğim aşı vurulduktan sonra tuvaletini yaparken zorlanıyor ama kabız değil ishal gibi çok az yapıyor bazen sümüksü gibi bazen ishal gibi 2 3 gündür böyle hemsireyi aradım sordum aşı böyle yan etki yapmaz ek gıdadan olabilr dedi ama ben 5 aylık iken başladım yeni böyle bir şey oluyor neden böyle oldu