Arkadaslar 2 gündür kafam aşırı bulanık bu konuda. Bebeğim 4 ay 10 günlük ve ne kadar aç kalırsa kalsın az emiyor. En son 3.30 da emzirdim 4 saat uyudu uyandı tekrar emzirdim dedim acıkmıstır baya emer. 10 dk emdi bıraktı. Sinir oldum kalktım gece sağdığım sütü ısıttım verdim assssla kabul etmedi. Gündüz de aynı terane. 4 saate bir 10 dk emmeyle nası doyucak aklım fikrim almıyor. Vallahi tükendim ya