cg9699 Bugün 1.ayım hala tuvalet ihtiyacım olduğunda hemen girmezsem karnımda acı oluyor. Gazım varken de acım oluyor. Bu iç yaraların iyileşmediği anlamına mı gelir?
momas cg9699 daha çok yeni 7 kat kesildiniz benim 9 ay oldu hala elleyince bazen sızlar arada kaşınıyor da
CuteBadesMama cg9699 çok taze ameliyatlısınız. 27 ay önce sezaryen oldum, karın kaslarımı biraz zorlasam ince bir sızı hissederim. Kendinizi yormadan, zorlamadan, ani hareketler yapmadan geçirmeye çalışın.
sallyt cg9699 yaraların tamamen iyileşip eski haline dönmesi( iç dikişler vs 2sene) dışarıdan iyileşme 6 ayda tamamlanıyor 4 aya kadar ağrı hissetmenizde normal kişiden kişiye değişen bi süreç ama henüz erken sizin için
saremomm_ cg9699 3 ay oldu doğum yapalı spora başlamak istedim ama karın hareketleri zorladı o yüzden biraz daha erteledim
ozlemkyaguc momas bende Sezeryan oldum 3,5 ay oldu orama ağda jilet vurmaya korkuyorum siz nasıl temizleniyorsunuz (kusura bakmayın sorum için ama yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏)
sallyt ozlemkyaguc ben doğumdan sonra geldim eve hemen başladım jilete bantlarım çıkıncada temiz bir jiletle yaranın üstüne ufak ufak yapmaya başladım(1.ayda)
momas ozlemkyaguc ben hiç jilet vurmadım 45. Günden beri ağdaya gidiyorum zaten orayla karnımızın alakası yok ki bişey olmaz yani
myavocado cg9699 Normal acıması daha yeni, 8 ay 20 günlük oldum hala eskisi gibi değil o bölgede bir ağırlık var, hareketlerim kısıtlı malesef tamamen iyileşmesi 1,5-2 sene demişti bana doktorum.