Oğlum 3 aylık. İlk doğduğu zamanlarda gaz problemimiz vardı. Yastığı vardı ve Hep yan yatıyordum. Gündüzleri bile sancısan uyuyamaz oldu. Benim gözetimim altında yüzüstü yatırdım uzun süre uyudu sonra geceleride (ilk zamanlarda izledim kafasını çevirebiliyor mu diye) yatırmaya başladım şimdi 3 aylık oldu yüzüstü alıştığı için sırt üstü yatırdığım anda uyanıyor. Nasıl alıştırabilirim??