Bebeğim doğdugundan beri uyku problemi vardı saat başı kalkardı 2 yaşına giriyo memeyi 3 4 ay önce kestim başlarda bir iki hafta 3 4 saat kesitisiz uyudu şimdi yine başa döndük sürekli uyanıyo en fazla 2 saate bir kafayı yicek durumdayım 2 yıldır böyle