duruguzel Yeni doğum yaptım hanımlar. Hastaneden doğum raporu verirken biri nüfus müdürlüğüne, biri kaymakamlığa, biri babanın işyerine denildi. Ama kaymakamlıktan alınacak ne ödemesi oluyor ve ne kadar oluyor. Yakın zamanda alan var mı