zeynep1028 destek alacabileceğiniz biri Lazım en azından iki üç hafta
Yoksa bebek uyuduğunda yorgunluktan uyanamazsınız sarılık ilerlememesi için iki üç saat demelerine bakmayın o dedikleri en fazla 2-3, saat siz yarım saatte bir saatte bir emzirmeye çalışın
En önemlisi sakin olun geçicek bu süreçte iki iç hafta sabır eğer gazlı bir bebek değilse yavaş yavaş düzene girmeye başlar inşallah