6 aylık bebişim var lohusalık bittikten sonra iki kere adet oldum ikisinde de aynı günlerde geldi ama sonrasında 3 aydır adet olmadım normal mi. İlk çocuk olduğu için bilmiyorum nasıl bi süreç. Hiç olmasaydım belki bu kadar takmazdım ama 2 ay olup sonra bi daha olmayınca bilemedim. Hamile olma ihtimali olabilir mi yoksa normal mi 🥲