enesinannessi tam böyle diyemem de bizimde ya emiyor ya ana kucağında uyuyor özellikle gece değilde gündüz uykusuna onda geçiyor, birkaç gündür alışkanlığı bitsin diye emerek uyutmaya çalışıyorum ama olmuyor, ana kucağında uyutur bırakırsam ara ara uyanır gibi olunca sallıyorum ve orada uzun uyuyor ama almışsam kuş uykusu gibi 5-10 dk uyuyor bu durum öğlen için geçerli, benim ana kucağı manuel içe doğru çöktü kullanmaktan ve bana artık sağlıklı gelmiyor, nasıl kurtulacağım bilmiyorum annelerin deneyimlerini bekliyorum…