elisaybars siz daha iyi bilirsiniz ama bence siz yatak odasında olun bebekle. Kızla babası da başka odada, kızınız babayla bir süre yatak odası dışında kaldıktan sonra ayrı yatsın. Kızınızı yatak odasından çıkarıp hep beraber orada olmanız çok etkiler. Benim küçük oğlum 22 aylık şu an ve benim çocuğum olmasa bu yaşta ne kıskançlığı falan derdim ama gözümle de görüyorum. Bir yaşından beri abisini kıskanıyor. Eşit davranmak da yetmiyor tüm ilgiyi istiyor, konu bu değil ama kendini kötü hisseder uyanıp gelince sizi hep birlikte görürse :(