Merhaba kızlar oğlum 8 buçuk aylık ama şuan zor bir dönemden geçiyorum :( sürekli elini tutup yürütmemi istiyor hatta bazen onu bırakmamı ama yürüyemiyor asla düşüyor dolapları karıştırmak istiyor kucağımdaulen kucağımda durmuyor kendini yerlere atıyor yere koyduğumda ds simirleniyor kucak istiyor sürekli yan yanayız geçici olsun istiyorum artık ek gıda reddi de var zor bela yemek yediriyorum depresyona girmek istemiyorum :(