tugcedunyaa allah bir daha düşürmesin orada vajinal doğum yaptım yapmaz olaydım enfeksiyon kaptım dikişlerim açıldı, 12 gün tekrar hastanede yattım bebeğimle ve o da hasta oldu orda yatarken yoğun bakıma alındı. Bir sıkıntı olmadığı halde sürekli bir şey çıkardılar hamileliğim zehir oldu sağolsunlar asla hakkımı helal etmiyorum