ezgsrc çok fenaydı ya🥹 heryerim pişik oldu artık bebeğime bez bağlarken bile vicdan azabı çekiyorum canı yanıyor mu ,acaba pişik olur mu diye. Ben eğer geçmezse 6 ayı beklemeyim derim max 1 ay sonra geçmedi gidin tekrar baksınlar. Benim kistim 15 günde 2 cm büyümüştü ne olur olmaz. Sadece kist değil hormonel de olabilir ihmal etmeyin💗