betusmrv ya benim o konuda hiçbir bilgim yok ama mesela şöyle söyleyim ben 3.5 ay falan kesinlikle istemedim denemelerimiz oldu tabi ama yapamadım yani. Bende vajinismus olamamasına rağmen geri durdum sizin ki de normaldir doğum yapmışsınız sonuçta. Ama tek tavsiyem dişinizi sıkın bir an önce olsun çünkü kanalın daralmaması lazım ben daraldığı için ve iyileşmeyen yerlerim nedeniyle epizyo düzeltme ameliyatı olmak zorunda kaldım iki kez:(.
O gerginlik hissi ben doğum yapalı bir yıl olucak bu ayın 21inde kendimi çok yorarsam, adet dönemlerinde, sindirim problemi yaşadığımda, bazen sebepsizce tuvalette, bazen eğilip yerden şişe kaldırdığımda tekrarlayabiliyor ki normal de iç dış dikiş geçirdik çünkü rahim bile toparlanamadı daha