ervaoyku bende bir aydır diyetteyim çok şükür 2kilo vermişim geri almazsam eğer. İstikrarlı olmak lazım öncelikle. Sabah 2 dilim tam buğdayı ile tahşn oekmez yiyorum. Ya da yeşillik peynir filan veya omlet yumurta. Kahvaltımı güzel yapıyorum Akşama kadar bişey yemiyorum genelde. Tatlı krizim gelirse kayısı hurma vs. Yiyorum. Akşam da ekmek yemiyorum. Ya bir kase nohut salata yapıyorum ya da bulgur pilavı yemek yiyorum. Bu şekikde devam etcem bakalım. Kesinlikle ekmek ve şekeri azaltmak lazım kilo vermek için .