Tubaaa0 Çok pahalı olmayan oto koltuğu önerir misiniz kullanıp memnun olduğunuz. Prego profix pro signal kullanan var mı Hepsiburada da 5700 civarı fiyatı iyi
Yesizm Tubaaa0 bu modeli arkadaşım kullanıyor çok memnun kızı 3 yaşında hala sorunsuz biniyor. Bizimki maxi cosi bi tık pahalı ama güzel memnunuz.
ayseeew Tubaaa0 ben kullanıyorum çok memnunum trendyolda daha uydun 5000 galan baya kaliteli geldi o fiyata
Fatmagul6543 Tubaaa0 kraft 360 derece dönebiliyor yüksek rahat 36 kiloya kadar oluyor kızım 6 aylıktan beri biniyor şuan 4 yasinda ben gayet memnunum fiyatida şuan 7 _8 bin civarı galiba ama kraftin hangi markasiydi bilemedim signal gibi biseydi galiba