Pasamdapasam ogretmenanne06_ plaj onemli ya hem belekdeki cok ucuk 😀 diger ikiside guzelse onlardan biri olsun butcemize uygun olmus olur hem.peki denizleri nasildi
ogretmenanne06_ Pasamdapasam zaten iki otelin birbirine mesafesi öyle çok uzak değil, yani aynı sahil kıyısındalar. Denizi güzeldi, öyle dalgalı falan değildi Ağustos ayında gitmiştik. Zaten Antalyanın suyu sıcak oluyor. Ama bir tık derin 😄
Pasamdapasam ogretmenanne06_ 2sinin fiyati ayni gbiydi zaten acaba 2sindende faydalansak oluyormu yakinmis madem😀 biz bi otele gitmistik 3 otel yanyana hepsini kullanabiliyorduk ayni zincirdi isimleri
Seydag11 Pasamdapasam Okurcalardakine Balayina gitmistik. Biz cok memnun kalmistik ve rahat etmistik. Ama eylulde gitmemize ragmen kalabalikti havuzda sezlong bulmak imkansizdi😅 yemekleri vs herseyi cok guzeldi.
maygirl Pasamdapasam 2 sinede gozunuz kapali gdeblirsiniz.hatta okurcalarda 2 tane var granada sanirim.
Gugugugu Pasamdapasam granada ya gitmistim otel cok guzel havuzlari temiz ve büyük bir suru imkan var icerde ama sahili cok kotu gitmemizle donmemiz bir oldu
barbiee_ Pasamdapasam bizde vonresort golden coasta gidecez orasıda mükemmel. Ama okurcalar da aklım kaldı