bossmomm
4 kılo dogdu o yüzden zor oldu benımde doktorum kafası cıktı ama omuzları çıkarken sıkıntı olmasın diye sağa dogru kesi attı valla aynı durumdayım kaç gün oldu yeter sıkıldım normal hayatıma bir an önce dönmek istiyorum sızlamasından cok rahatsız oluyorum batıyor resmen normal dogum yapan arkadaslarım var 40 günü bulur diyorlar bakalım bayrama geçer inşAllah