Skryeee bız sab sımplex almıstık bır haftada anca duzene gırmıstı canım , telaşlanma. Bır ayda kakasını yapamayan bebıste duydum oda sut alerjısıydı. Yalnız pnda cocuk ac kaldıgından yapamıyormuş sonradan alerjı denılınce anlaşılmıştı. Annesını de emmek ıstemıyordu mamayıda almıyordu. Maması ozele donunce ıcmeye basladı ve duzelmıstı. Zeytınyagıyla makatını bıraz uyarmanda etkı edebılır. Ben cok zorlanmıstım ama