Minikbirprenses benim birden şişlik oldu çok ağrı yapmaya başladı doktora gittim süt apse yapmış dedi drene edip boşalttı ama tam inmedi sonra memenin başka biyerinde daha büyük şişlik oldu kızardı ateş halsizlik yaptı acile gittim crp 200e yükselmiş. Şırınga ile boşalttı ertesi günü polikinliğe gittim oraya da drenaj yaptı doktor 2 tane de parça aldı biyopsi sonucumda tehşis koyuldu