28annecik Özel devlet fark etmez sizlerden doktor önerisi istiyorum bebeğim 10 aylık 3. Aydan beri kabızlık çekiyoruz. Giresun da bi kaç doktora gittim çözüm bulunamadı Ordu ya da gittim yine çözülmedi var mı bu doktor çok iyi birde ona göster dediğiniz isim?
dilekerem28 28annecik merhaba Giresun merkezde oturuyorum 7 buçuk aylık oğlum var çocuk hastanesinde rüya meriçe gidiyoruz doğduğundan beri çok ilgili ve iyi bir doktor eğer gidip denemek isterseniz öneririm
alparslananne28 28annecik benimde bebeğim 9 ay 19 günlük devlet hastanesinde fidel ceren hanıma gidiyoruz çok ilgili ve sevecen bir doktorumuz ben memnunum isterseniz gidebilirsiniz 🥰
28annecik dilekerem28 Çok teşekkür ederim o doktoru duydum daha önce hatta geçen hafta randevu almıştım fakat o gün hastaları iptal ettiler gösteremedim tekrar deneyeyim 👍🏻☺️☺️☺️
therapistmom Derelide pediatrist Uğur Can Hoca var biz ona takipliyiz. Alanında başarılı ve çok iyi bir hekim. Kendisinden son derece memnunuz tavsiye ederim😇
28annecik therapistmom Çok teşekkür ederim dereli biraz uzak olur merkez olsa daha iyi ama merkezde çözemezsem hala o doktoru da deneyeyimmm 😌😌