Kızlar çok merak ediyorum bu normal mi yoksa ciddi birşey mi kararsız kaldım kızım 27 aylık oldu 13 aylıkken emmeyi bıraktı merak ettim göğsümü sıkınca bişey olucak mı diye içinden sarı koyu kıvamlı bir sıvı çıktı bu normal mi yoksa bir doktora görünmem gerekiyor mu sizde var mı böyle bir durum