gunduzanne bizimki iki gün ateş sürdü diğer aşılarda birsey olmamış tı 6.ay aşıları da yapıldı bir sıkıntı olmadı şükür 7.ay aşısında bakalım menenjit aşısı nasıl olacak ince giydirin üzerini fazla örtmeyin calpol verin zaten 38,6 larda seyrediyor çok da korkulacak bişe yok