Kızlar 4. Aydan sonra bebeğimde meme reddi oldu sürekli sağmaya başladım sağıp içiriyordum memeyi sadece gece tutuyordu daha sonra bir sağlık sorunu yaşadım üzüntüden sütüm kesildi bildiğiniz o kadar az ki bestlak aldım içiyorum şimdi sizce artar mı ? Yoksa bittiyse daha geri gelmez mi ?