atlas_macinn ben kaba bir şekilde yorum yapmadım. Keşke bebeğiniz bu kadar küçükken devam sütü vermeseydiniz. Tüm doktorlar uzmanlar dünya Sağlık örgütü dahil olmak üzere 2 yaşına kadar anne sütü, eğer anne sütü yoksa formül mama öneriyor. Ha devam sütü verilir, şöyle verilir, ne biliyim bebek artık 1 buçuk 2 yaşına gelmiştir formül mama vermek istemez ebeveynler sonrasında devam sütü başlanabilir doktor kontrolünde. Ama siz henüz 8 aylıkken başlamışsınız doğru yapmamışsınız maalesef. Burda arkadaşlar keşke doktora danissaydiniz yazmışlar onlara cevap olarak bile “danışırım ama artık olan oldu bırakamam” diyorsunuz, o halde bize neden soruyorsunuz fikrimizi biz ne dersek diyelim hatta doktorunuz ne derse desin vermeye devam edeceksiniz en azından yanlış birsey yaptığınızı bilmeden gönül rahatlığı ile verirdiniz çocuğunuza devam sütünü. Çocuğumun sağlığı herseyden önce gelir demişsiniz ama keşke bunu en başta düşünseydiniz kusura bakmayın. Bebeğiniz ek gıda alıyor mu onu da merak ettim açıkçası. Şimdi bu yorumumda kaba bulduğunuz bi nokta varsa cevap dahi vermeyin lütfen, çünkü gayet saygı çerçevesinde yorum yaptığımdan eminim. İyi geceler.